We werken intensief met onze opdrachtgever samen om tot het best denkbare proces en resultaat te komen. We kiezen er bovendien voor om géén synthetische namen te ontwikkelen en onze eerste oplevering is geen longlist van 20 naamvoorstellen, maar een Potential List van 4.

We onderscheiden ons hiermee van andere bureaus. We geloven niet in het verkwisten van marketingbudget om een synthetische naam bekendheid te geven (bovendien vertellen ze geen verhaal!) en een longlist van 20 - dat kán gewoon niet allemaal goed zijn. We schotelen onze klant liever niet de fluff voor die ontstaat als we suggesties ontwikkelen. Stel je voor dat jullie iets kiezen waar we eigenlijk niet in geloven ...

We komen terug met alleen het beste, meest kansrijke materiaal.

Proces

In het kort ziet het meest uitgebreide proces er bij ons als volgt uit:

INITIATIEFASE
Kennismaking
Offerte
Prebriefing
Briefing
CREATIEFASE + eventueel juridisch onderzoek
Naamvoorstellen: Potential List (4)
Keuze voor de beste
AFWIKKELING
Registratie en overdracht

Tarieven:

Een naamcreatietraject kost bij The Luminaries vanaf 2.000 euro. We kijken altijd naar de aard en complexiteit van de opdracht om een passende offerte te maken.
Daar komt desgewenst rond de € 2.000 bij voor merkenrechtelijk onderzoek door Chiever.